Wakacyjny albumik - kurs

W końcu udało mi się znaleźć chwilkę czasu na swoje wakacyjne wspomnienia ... 
Może uda mi się wykonać bardziej obszerny album z całych wakacji, 
ale póki co czas na mini albumik z wykorzystaniem fantastycznych tekturek Snip Art :)
W sklepie znajdziecie całą masę takich właśnie w wakacyjnych klimatach, 
więc jeśli jeszcze nie oprawiliście zdjęć to mam nadzieję troszeczkę 
 zainspirować Was do wykonania własnego, niepowtarzalnego albumiku :) 
Pod zdjęciami czeka na Was filmik nagrany przeze mnie, 
a zmontowany oczywiście przez mojego  fantastycznego syna Filipa :) 
Dzięki synu !!!








Zapraszam do oglądania i komentowania :) 
Dajcie znać czy Wam się podoba :)


Do wykonania pracy wykorzystałam 

Zestaw wakacyjnych napisów
napis LOVE #2 MAŁE - 3szt.
napis "dreams come true" 1szt.
Zestaw napisów "HOME"
Motylki MAŁE - 10szt.
Ornament #3 6szt.
i oczywiście moje ukochane UHK Gallery czyli LOFT

Dzięki, że dotrwaliście do końca :) 
Miłego dnia Kochani 

 

Komentarze

  1. Ja mam jakieś problemy z filmikiem, nie umiem go otworzyć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę spróbować jeszcze raz :) buła jestem i jak już pilnowałam, żeby zmienić ustawienia z prywatny na publiczny to nie wcisnęłam opublikuj, ale już powinno być ok :) Dziękuję za informacje :) Miłego oglądania

      Usuń
    2. Już działa, świetny kursik:) Chyba będę musiała też zainwestować w maszynkę do bindowania bo efekt jest chyba lepszy niż na kółkach:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty